heeeelt random liksom :]

en till dag avklarad, och jag känner att jag kommit igång ganska bra igen med bloggen, allt som saknas nu är en ny header, det känns i tårna ^^ men nått liknande får det nog bli, blev ganska nöjd med stilen :)

ikväll har jag varit med maya, vi kollade på tv och typ cyklade.. ^^ jag försökte skrämma vad jag trodde var fladdermöss, men inget hände :| aja, haha maya var ju livrädd i det ögonblicket så det var nog ganska bra att inget hände ^^





don't mind the stupid picture, it's just me and my wierd friends, it is.

gahaha.

/elsa

Kommentarer
Postat av: maya

ROOOOMPAAAH :D(L)

2010-08-12 @ 23:04:02
Postat av: Elsa

tooom? xd

2010-08-12 @ 23:17:34

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback