graffiti! :D

som ni kankse vet så älskar jag mycet mönster och färger, starkt och blandat liksom.. ^^ idag tex så hade jag min kermit-tröja från usa, turkost skosnöre runt armleden och mina röda converse med regnbågssnören.. olle hade svartvitt och när vi gick ut med bobec (hans hund) så såg man verkligen skillnaden! läskigt ^^
jag vet inte vad ni tycker, men jag bara älskar graffiti! det är så häftigt och personligt på nått sett, med alla glada färger och roliga mönster och texter.. och alltid one of a kind! här kommer lite exempel som jag googlat fram:









och här kommer en bild som några kanske minns från bastuträsk i norrland, när man åker nattåg ser man det här genom fönstret, värsta coolt! :D ↓



sen så hittade jag också domhär söta små sniglarna:







min personliga favorit är snigeln i mitten med "John" på..! :)

jag skulle också vilja kunna göra sånna coola och kreativa grejer, väggmålningar är liksom da thing! såå häftigt..! men som sagt, med höstens skolschema så har jag inte mycket fritid, det säger jag bara.. -.-

haha, vad tycker ni om graffit och sånt? störs ni av folk som klottrar på tåg osv? :P

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback