gomorron folk! :)

hur kommer det sig egentligen att jag vaknar klockan sex varje morgon?! jag slummrar ju såklart efteråt, men ändå. jag vill sova sent, inte vakna så tidigt som jag gör när jag ska till skolan!

påtal om skolan... mitt nya schema suger!



ni kanske inte ser så tydligt, men vi börjar klockan åtta varje morgon, och slutar tjugo över tre tre gången i veckan. dom andra dagarna slutar vi fem över tre och tjugo i ett.. (det är ju.. bra ändå..). men jag skulle hellre slutat typ halv tre varje dag än sluta JÄTTEsent massa gånger och JÄTTEtidigt en gång.. förra året var liksom fem över tre det senaste vi slutade och tillochmed då hade vi svårt att hinna med bussen. nu kommer vi MISSA kvart över tre bussen och få vänta i stan en timme till, och komma hem först halv fem! -.-' urk!

nu ska jag hoppa in i duschen, äntligen! sen frukost antar jag, efter det får jag väl se till att leva lite istället för att vara så död som jag känner mig >.<

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback