första uppdateringen på länge

och här är anledningarna:

1. Robin Hood, såklart.

2. SKOLAN har börjar. urk

3. pga det ↑ så har jag kommit hem tidigast kvart i fem varje dag.

4. har inte orkat riktigt..

5. panik

paniken kommer från skolfotot. vi har skolfoto idag!! gaah jag döööööör. har just tatt på mig kläder men vet inte om det blir bra med dom jag valt, och jag har tagit kajal under ögonen för en gångs skull, det kankse ser för mycket ut och aa, ni fattar, jag dampar sönder! D: plus det har jag utsläppt hår idag (ovanligt) så har suttit länge med det också. och sen ett till plus: jag åker med julia till skolan idag, som jag gjorde igår och iförrgår. men det får jag reda på  på morgonen, och då har jag gått upp en halvtimme för tidigt, så därför förstår ni, har jag tid att sitta vid datan. dålig vana, ehm.

egobild på det, bara för jag inte har så mycket annat att bjuda på:



öva på leende får nog bli snart också.. ångest!

btw så kom yaya in med en mus till mitt rum tre minuter innan mitt alarm skulle gått. de va inte kul ^^

i skolan fick jag överskåp! *änglakör* och är glad som aldrig förr av vissa andra själ också.. igår pimpade jag både skåp och nyckel, och nu är det så personligt det kan bli, höhö

plus att alla nya sjuor är så himla söta och rädda. och korta! D: hahah, jag är förvånad över hur lång jag känner mig ibland x)

Various Artists – Across The Universe ← där finns baaaaara bra musik, hahah

//elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

fy så söt du är ! :) <3

2010-08-26 @ 20:22:06
Postat av: Elsa

faaaaast ne :) <3

2010-08-26 @ 20:47:32
Postat av: Amanda :)

''plus att alla nya sjuor är så himla söta och rädda. och korta! D: hahah, jag är förvånad över hur lång jag känner mig ibland ''



hmm jag är inte kort ? x) Jag är snart 1,50 blink blink

2010-08-29 @ 12:20:23
URL: http://sokiiie.blogg.se/
Postat av: Elsa

...



du är kort! :)

2010-08-29 @ 12:28:51
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: maya

ibland känner jag mej lång D:

alla typ WOOOW när jag bevisade att jag va 160 haha :D<3

2010-09-02 @ 18:58:19
Postat av: Elsa

de e ballt! :D (L)

2010-09-02 @ 20:28:46
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback