DUSCHA! (aa'

efter en lååång dag i stan är det alltid lika skönt att duscha, och det ska jag göra snart :'D sminkade ju aldrig av mig efter teatern så har ju massa teatersmink och skit i fejset x) när jag gick därifrån så träffade jag på massa folk som glodde mystiskt på mig, undrar varför? x)

här kommer lite bilder från teatern (tog lite kort för en gång skull, nu när kameran är laddad och så.. ^^):



här ser ni min "stol" i lougen :) den i mitten asså med korgen under :P



en bild från våran egna lilla uppvärmning, som går ut på att dansa så vilt och coolt till disneymusik :D



tillbaka till lougen, här ser vi lite folk som sminkar sig bla :)



här är lougen från samma vinkel fast under föreställningens gång, här har vi släkt lite och alla var allmänt tystare! x)

och där var det klart! :)
inte så dåligt va? :D

hoppar snart i duschen, har skjutit upp ganska länge nu ^^ busigt!

gissa vad jag gör? D:
nej, jag sitter inte och nopprar tåhår.. jag sitter och drogar läkerol! D:
och man bajsar ju massa av "överdos".. de kom jag på efter typ halva asken x) men de är ju sååååå goooooott!! :D

/elsa

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback