ätit en gullig kvällsmacka ^^

nu ska jag alldeles strax sova :) nyss åt jag en kvällsmacka och drack ett glas mjölk, samtidigt som jag lusläste NLT. de går inte att göra sånt på morgonen, sånt gör man när man är alldeles ensam i köket och det är knäpptyst och ganska mörkt. då är det mysigt och bra! :)

eftersom mamma och pappa inte är hemma nu så sover yaya gärna med mig. det är jättegosigt att ha en mjuk och varm katt bredvid sig när man somnar, men dock inte lika mysigt att bli väckt av henne på morgonen ^^ jag minns när vi nyss fått hem henne, då var min dröm att hon skulle sova med mig i min säng. sen blev det ju så att hon blev helt galen på kvällarna och jagade runt våra fötter innan vi skulle sova, så vi låste helt enkelt ner henne i källaren tills alla tänder var borstade, sen öppnade man källardörren och sprang snabbt upp och stängde dörren snabbt. annars höll hon en vaken ^^ ett ganska dåligt uppfostringssätt, jag vet, men hon har blivit en bra katt ändå och det är vi ju tacksamma för! :)



↑ här har vi en liten söt kattbild på yaya, den är tagen troligtvis samma vecka som vi fick henne :) då va hon inte stor måste jag säga! ^^



↑ och här är en stor och fullvuxen yaya. hon har blivit mycket mörkare i färgerna måste jag påpeka ^^

och såklart en liten bild på mig också, när vi ändå håller på :P ↓



nu taggar jag att sova gott och drömma sött! ^^ och så skriver jag mer imorrn :)

//elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback