äta nu, sen stan :)

nu ska jag alldeles strax äta, sen åker jag in till stan vid halv fem. robin hood liksom ^^ det blir lite pirrigt, för idag är det nämligen vår regissör som ska hålla i ljud-och ljustekniken.. hmm? låter farligt tycker jag.. det kan ju bli hur som helst! >.< får hoppas på det bästa och hålla tummarna! ^^ och efter den här föreställningen är det bara nio föreställningar kvar! yes! x)

jag kankse berättade om spotify, hur det pausades och stod att nån annan använde mitt konto. jag bytte lösenord och så var problemet löst. men nejdå, nu har samma grej hänt igen. attans! D: jag planerar ju att skaffa premium i höst, hur blir det då?! ska nån annan liten jävlel få sitta och ta del av det som jag betalar för mitt eget bruk? tror inte de va! usch!

jag kom på att jag har godisbilar i väskan! :D

aja, idag tänkte jag köra på klackskorna igen, det var ett tag sen.. höh ^^ sist jag änvände dom tog jag knappt av dom på hela dagen och gick också med dom i ösregn, så jag fick otroliga skavsår på tårna! men nu blir det andra bullar, det har ju varit soligt hela dagen :D

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback